fredag 18. mai 2018

Konfirmasjonskort til Ida

Forrige søndag ble vår skatt, Ida konfirmert :)

Jeg lagde kort til henne. 
Inspirasjon til kortet fant jeg hos Hilde :) 

Kortet er en matavfallspose som er brettet i 3 like store deler og pyntet på alle sider. 
Delen hvor det er 2 små bilder av Ida er kuttet -  
jeg har skrevet en hilsen til henne og det er personlig :) 

Siden jeg er igang - deltar jeg i følgende utfordringer med kortet: 

 
alle bloggene har konfirmasjon som utfordring :)

Skynd deg å delta :) 

Her er mitt bidrag :) 










Håper dere fikk inspirasjon til å sette igang :)
Ønsker deg en finfin pinsehelg:)
Takk for at du titter innom :)
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):) 


3 kommentarer:

  1. Nydelig lagd!


    Takk for at du deltar på utfordringen til Scrap from your heart!
    Klem DT Trine-Lise

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig dette posekortet var! Og for en vakker konfirmant!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping! :)

    DT Linda

    SvarSlett