mandag 14. september 2020

Konfirmasjonskort

Nå er det en stund siden jeg har postet noe på bloggen min - men jeg har laget litt ting imellomtiden likevel. I forrige uke laget jeg et konfirmasjonskort som jeg koste meg med å lage. 

Litt usikker om jeg fyller kravene til å delta i Papirdesign sin utfordring - men jeg ønsker å delta med dette kortet som konfirmanten i familien vår fikk. Jeg har brukt Papirdesign sin dies og noen av deres fine blomster. 




Ønsker deg en finfin uke:)

Takk for at du titter innom :)
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):) 

 


2 kommentarer:

  1. Wow, for et fint og annerledes konfirmasjonskort, dette likte jeg virkelig altså!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    DT Renate

    SvarSlett
  2. Nydelig og lekkert kort! Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Klem fra Cathrine.

    SvarSlett