søndag 8. april 2018

Bente gjør ting hun elsker....igjen :)

Ja, hvem hadde trodd at dette skulle henge SÅ langt inne.... 
Tror jeg har opplevd tidenes verste tørke... 1,5 år siden forrige post... Det er leeeeeeeenge det.... 

Riktignok har jeg shoppa hobbyting som en hamster :P - å jadda... men har bare gått å sett på det... Unnskyldningen var at jeg MÅTTE jo henge litt med i tiden - om ikke var det jo bare å kaste inn håndkle....

Inntil jeg fant ut at jeg hadde lyst å dra på treff igjen høsten 2017... 
Jeg reiste sammen med snilleste vennen min, Lene. Vi koste oss på Scrappevaken på Bømlo sammen med en hel haug magiske damer fra Bergen og omegn. Og for et fantastisk treff. Vi overnattet på en skole på Bømlo og scrappet så lenge vi orket om natta. Laget mat når vi ville - ja, vi laget litt og spiste litt ute. Dit skal jeg garantert igjen :) 
Det var akkurat det jeg trengte. 

For første gang i historien klarte jeg å produsere 2 LO`er og ett kort - på ett treff. Og siden jeg først skal blogge, kan jeg jo prøve meg på en utfordring også. 

Så ene LO`en jeg lagde på treffet deltar jeg i Scrappelyst sin april utfordring med :)   
(og kjære dere damer - har jeg gjort noe feil her nå, så må dere tilgi meg... har nesten glemt ut igjen alt dette) 

I Scrappelyst sin utfordringen er det blomster - en eller mange :) 

Her er mitt bidrag:)



 

Ønsker deg en finfin uke:)
Takk for at du titter innom :)
Blir veldig glad om du legger igjen en kommentar også:):) 

 

3 kommentarer:

  1. Nydelig LO!
    Likte denne kjempegodt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Flott Lo med herlig fargebruk. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Herlig og leken LO. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett