fredag 10. juni 2016

Mini tag album - Oss 2

Jeg elsker å scrappe minialbum. 
Og... det er vår datter, Ida jeg scrapper av...
Jeg dokumenterer hennes oppvekst.
I form av LO`er og minialbum. 

Samtidig scrapper jeg litt av min samboer og meg...
Og setter inn i et album og skriver litt om oss til henne.

Og det var da det ble så synlig.... Ja, mangelen på bilder av OSS 2... 
Jeg begynte å samle dem sammen - og det var ingen stor haug, gitt.

Som regel er det jeg som tar bilder. På ferier, i hverdagen osv...
De fleste bildene jeg har av OSS 2, er det Ida som har tatt.... med noen unntak :)

Så istedet for å lage et album som er et antall sider på, laget jeg mitt eget.
Som et tag album - som jeg kan fylle på etterhvert som vi tar flere bilder sammen.

Noen av sidene i albumet er lagt ut hos 
Andrine og Marens Landhandleri.
De finner du HER.
Jeg har gjort noen endringer på dem etter jeg sendte det ble blogget. 
Noen ganger føler jeg ting ikke blir helt ferdig. 

Her kommer noen flere sider: 

 Dette er fremsiden. 
Har ikke skrevet tittel enda ;)

 Ett av de kjæreste bildene av OSS 2. 
Her er jeg gravid. 

 Det som er kult er at jeg kan bruke restepapir og
 div. stæsj som jeg digger...



Materialliste fra Landhandleriet:
i tillegg har jeg bl a brukt: Forskjellige Project Life lommescrappingskort,  
MagicMonday - Neon Hearts- mixed

og DU kan finne masse annet digg :)

Håper jeg har inspirert deg til å scrappe litt om deg selv også...     
og ikke minst til å lage album på en annerledes måte!

 

2 kommentarer:

  1. Så kult det ble 😊 Et album trenger ikke å være kjempe stort.

    SvarSlett
  2. Dette var kjempekult.
    Du er så dyktig mad farger og oppsett, digger det du lager.
    Lenge siden jeg har sett deg min venn.
    Klem Heidi:):)

    SvarSlett