søndag 4. oktober 2015

Velkommen til ny blogg...

VELKOMMEN TIL MIN NYE BLOGG :)

Har lenge hatt lyst til å lage meg en ny blogg... og NÅ var tiden RETT for det...
Jeg skal Gå opp nye stier, lukke opp nye dører og stenge noen bak meg ;) 
Navnet på bloggen er det gullungen min, Ida som har funnet til meg ;)  

Ting er ikke helt på plass her enda... men det kommer litt og litt :)

Så hva er vel hyggeligere enn å ønske dere velkommen med denne kule LO`en jeg lagde på Papirfesten forrige helg :) 
Jeg var så heldig og fikk delta på kurset til Olga Heldwein. 
Og fikk mange gode tips om hvordan vi kan bygge opp LO`er og få dybde. 

Her er min LO... og jenta på bildet er min datter, Ida;)




Her skal vi nyte høstferie i en uke nå :) 
 
Ønsker dere en riktig finfin uke.
Ta godt vare på deres nære og kjære:) 



5 kommentarer:

  1. Så flott LO!! Gratulerer med ny blogg! Gleder meg til å følge den også, alltid så mye lekkert fra deg! Ha en super høstferie! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny blogg!! :-)
    Gleder meg til å se og følge med, flott LO du har startet med!
    Riktig god høstferie! :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin LO, med flott dybde! Ikke lett å få til! Gratulerer med ny blogg!

    SvarSlett
  4. Så kjekt med ny blogg, gler meg til å fylja deg! :) Kjempe herleg lo, likte godt dei grøne dingselurane som stikk ut av blomane :)
    Klem og lukke til!

    SvarSlett